.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایساکو بی همتاترین شرکت در تامین قطعات خودرو
مديرعامل شركت ايساكو با اشاره به نياز افزايش نظارت نهادهاي مسئول در خصوص ورود قطعات تقلبي به بازار قطعات يدكي گفت: وجود لوازم تقلبي در بازار قطعات يدكي خودرو واقعيتي غيرقابل انكار است و تا زمانی ...
ایساکو بی همتاترین شرکت در تامین قطعات خودرو

محمدرضا بابائي، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) با اشاره به نياز افزايش نظارت نهادهاي مسئول در خصوص ورود قطعات تقلبي به بازار قطعات يدكي گفت: وجود لوازم تقلبي در بازار قطعات يدكي خودرو واقعيتي غيرقابل انكار است و تا زماني كه نهادهاي مسئول، نظارت كافي را بر روند واردات قطعات تقلبي افزايش ندهند، بازار از قطعات تقلبي هر روز گسترده‌تر خواهد شد و آسيب به مردم عزيز كشورمان را شاهد خواهيم بود.

مديرعامل ايساكو افزود: سيل واردات گسترده قطعات بي كيفيت از يك سو و جعل برند هاي معتبر داخلي توسط افراد سودجو از سوي ديگر، باعث شده تا امكان تشخيص كالاهاي با كيفيت و استاندارد توسط مصرف كنندگان نباشد. مشتري محصول را به نام قطعه داراي برند معتبر ايراني خريداري مي كند و پس از مصرف، فقدان كيفيت آن را به حساب توليد داخل مي گذارد و از اين حيث ايران خودرو از لحاظ حقوق معنوي و مادي متضرر شده است.

محمد رضا بابائي به گسترش شبكه تامين قطعات اشاره كرد و گفت: در مجموع ايساكو به عنوان شركتي كه سهم عمده مراحل نظارت كيفيتي ساپكو به عنوان بي‌همتاترين شركت داخلي مهندسي قطعه بازار قطعات يدكي كشور را در اختيار دارد و با ايجاد 746 نماينده مجاز و 968 عامليت فروش و عرضه قطعات با قيمت يكسان در سراسر كشور سعي در تسهيل دسترسي مصرف كنندگان به قطعات يدكي استاندارد دارد و از طرفي در راستاي مسئوليت اجتماعي خود اين اطمينان را به مشتريان مي‌دهيم كه قطعات ايساكو از بهترين قطعه‌سازان تامين مي‌شود و به خوبي پشت سر گذاشته است.

مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) گفت : ايساكو در جايگاه تامين و حمايت از حقوق مشتري تخلفاتي از اين دست را در بازار رصدكرده و علاوه بر اطلاع‌رساني عمومي به شهروندان اقدام به پيگيري حقوقي و قانوني در محاكم قضايي مي‌كند و از سازمان ها و نهادهاي مسئول انتظار دارد طرح نظارت بر بازار قطعات يدكي را اجرائي كنند و با سرعت بيشتر پيگيري گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.